Τέσσερα μόλις χρόνια αργότερα
τοποθετείται η υποχρέωση της ομάδας μηχανικών της Apple να παρουσιάσουν τα
κύρια χαρακτηριστικά του πρώτου "Apple Car", μετά το πράσινο φως της
ηγετικής ομάδας να τριπλασιαστεί το δυναμικό της. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της
Apple φέρει εσωτερικά την κωδική ονομασία Titan (τιτάνας) και έχει deadline το
2019, γράφει η Wall Street Journal.
Οι φήμες για την δέσμευση της Apple να ασχοληθεί με την κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου ακούστηκαν πρώτη φορά τον Φεβρουάριο, αφού η εταιρεία άρχισε να συστήνει την ομάδα μηχανικών για το πρότζεκτ Titan με επικεφαλής τον Steve Zadesky-πρώην μηχανικό της Ford-, προσλαμβάνοντας καταξιωμένα στελέχη από την αυτοκινητοβιομηχανία. Η ομάδα, αναφέρει η εφημερίδα Wall Street Journal, αποτελείται ήδη από 600 άτομα και με την συναίνεση του Τιμ Κουκ, ο αριθμός αυτός θα τριπλασιαστεί.
Πάντως, άγνωστο παραμένει τι μπορεί να σημαίνει η ενασχόληση της Apple με την κατασκευή ενός, ενδεχομένως αυτόνομου ή, τουλάχιστον πλήρως τεχνολογικά εξοπλισμένου με κλειστές τεχνολογίες της Apple, ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Άμεση ήταν η αντίδραση του τέως προέδρου της General Motors, Μπομπ Λατζ, ο οποίος σχολιάζοντας το δημοσίευμα της αμερικανικής εφημερίδας, είπε ότι είναι απολύτως αβάσιμο να πιστεύει κανείς ότι η εμπλοκή της Apple στην κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι οικονομικά επιτυχημένη, ένα δύσκολο εγχείρημα για την αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα. «Από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χάνονται λεφτά», είπε χαρακτηριστικά ο Λατζ μιλώντας στο αμερικανικό δίκτυο CNBC. Οι εκτιμήσεις αυτές δεν συμφωνούν με εκείνες πολλών αναλυτών που αναφέρονται σε τουλάχιστον 50 δισ. δολάρια που περιμένουν την Apple.
Το ενδιαφέρον της βιομηχανίας είνα πρόδηλο από την έντονη κινητικότητα που παρατηρείται. Δείτε ενδεικτικά:
Οι φήμες για την δέσμευση της Apple να ασχοληθεί με την κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου ακούστηκαν πρώτη φορά τον Φεβρουάριο, αφού η εταιρεία άρχισε να συστήνει την ομάδα μηχανικών για το πρότζεκτ Titan με επικεφαλής τον Steve Zadesky-πρώην μηχανικό της Ford-, προσλαμβάνοντας καταξιωμένα στελέχη από την αυτοκινητοβιομηχανία. Η ομάδα, αναφέρει η εφημερίδα Wall Street Journal, αποτελείται ήδη από 600 άτομα και με την συναίνεση του Τιμ Κουκ, ο αριθμός αυτός θα τριπλασιαστεί.
Πάντως, άγνωστο παραμένει τι μπορεί να σημαίνει η ενασχόληση της Apple με την κατασκευή ενός, ενδεχομένως αυτόνομου ή, τουλάχιστον πλήρως τεχνολογικά εξοπλισμένου με κλειστές τεχνολογίες της Apple, ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Άμεση ήταν η αντίδραση του τέως προέδρου της General Motors, Μπομπ Λατζ, ο οποίος σχολιάζοντας το δημοσίευμα της αμερικανικής εφημερίδας, είπε ότι είναι απολύτως αβάσιμο να πιστεύει κανείς ότι η εμπλοκή της Apple στην κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι οικονομικά επιτυχημένη, ένα δύσκολο εγχείρημα για την αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα. «Από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χάνονται λεφτά», είπε χαρακτηριστικά ο Λατζ μιλώντας στο αμερικανικό δίκτυο CNBC. Οι εκτιμήσεις αυτές δεν συμφωνούν με εκείνες πολλών αναλυτών που αναφέρονται σε τουλάχιστον 50 δισ. δολάρια που περιμένουν την Apple.
Το ενδιαφέρον της βιομηχανίας είνα πρόδηλο από την έντονη κινητικότητα που παρατηρείται. Δείτε ενδεικτικά:
- Πρόσφατα, η Intel αποφάσισε να εντείνει την προσπάθειά της να εμπλακεί στον τομέα, και ιδιαίτερα με την ασφάλεια στην αυτοκίνηση, με δώρο... ένα αυτοκίνητο.
- Ο χάκερ των Jeep εγκατέλειψε την ασφάλεια του Twitter, αφού κατάφερε να ελέγξει και να σταματήσει από απόσταση 16 χλμ. ένα Jeep Cherokee τελευταίας τεχνολογίας.
- Δείτε επίσης το Mcity, την πόλη όπου θα κρίνεται ποια αυτόνομα οχήματα θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους.
- Όλα για την τεχνολογία στο αυτοκίνητο στο tech.in.gr και στην Τεχνολογία στο auto.in.gr
- Ξέρατε ότι: Εικοσιτρία SUV, Lexus RX450h, κυκλοφορούν χωρίς οδηγό στους δημόσιους δρόμους στο Μάουντεν Βιου στην Καλιφόρνια και στο Ώστιν του Τέξας. Πέντε πρότυπα αυτόνομα αυτοκίνητα οδηγούνται μόνα τους στο Μάουντεν Βιου. Ως τον Αύγουστο του 2015, έχουν διανύσει χωρίς οδηγό 1.864.936 χιλιόμετρα. Δείτε την μηνιαία αναφορά του Αυγούστου 2015 για το Google Self-Driving Car
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου