Βερολίνο
Λίγες εβδομάδες μετά το πρώτο
θανατηφόρο τροχαίο στο οποίο εμπλέκεται η λειτουργία αυτόματου πιλότου στα
ηλεκτρικά αυτοκίνητα Tesla, το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών σχεδιάζει νομοθεσία που
θα επιβάλλει την εγκατάσταση «μαύρου κουτιού» στα οχήματα που οδηγούν μόνα
τους, ώστε να μπορούν να αποδοθούν ευθύνες.
Διαβάστε επίσης:
Διαβάστε επίσης:
- Πρώτο θανατηφόρο τροχαίο με ενεργό το Autopilot του Tesla Model S
- To βασανιστικό ηθικό δίλημμα ενός αυτόνομου αυτοκινήτου
- Οδηγοί Tesla διαμαρτύρονται ότι τα αυτοκίνητά τους τρελάθηκαν
Όπως δήλωσε πηγή του υπουργείου στο
πρακτορείο Reuters, ο σχεδιαζόμενος νόμος θα απαιτεί από τους οδηγούς να
παραμένουν καθισμένοι πίσω από το τιμόνι ώστε να αναλαμβάνουν τον έλεγχο σε
περίπτωση ανάγκης. Δεν θα έχουν πάντως την υποχρέωση να προσέχουν την κίνηση ή
να παρακολουθούν τον αυτόματο πιλότο.
Σύμφωνα με την πρόταση του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο θα σταλεί για έγκριση από τα συναρμόδια υπουργεία εντός του καλοκαιριού, το «μαύρο κουτί» του οχήματος θα καταγράφει τις ενέργειες τόσο του αυτόματου πιλότου όσο και του οδηγού και θα σημειώνει πότε το σύστημα ζητά από τον οδηγό να αναλάβει την οδήγηση.
Η Γερμανία φιλοξενεί μερικές από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, ανάμεσά τους οι Volkswagen, Daimler και BMW, και η κυβέρνηση έχει προσφερθεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων ώστε να καταστήσει τη χώρα παγκόσμιο πρωτοπόρο.
Σύμφωνα με την πρόταση του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο θα σταλεί για έγκριση από τα συναρμόδια υπουργεία εντός του καλοκαιριού, το «μαύρο κουτί» του οχήματος θα καταγράφει τις ενέργειες τόσο του αυτόματου πιλότου όσο και του οδηγού και θα σημειώνει πότε το σύστημα ζητά από τον οδηγό να αναλάβει την οδήγηση.
Η Γερμανία φιλοξενεί μερικές από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, ανάμεσά τους οι Volkswagen, Daimler και BMW, και η κυβέρνηση έχει προσφερθεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων ώστε να καταστήσει τη χώρα παγκόσμιο πρωτοπόρο.
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου