Πεκίνο
Ξεχάστε τις λεωφορειολωρίδες -το
μέλλον ίσως ανήκει στα λεωφορεία που κυριολεκτικά περνούν πάνω από το
μποτιλιάρισμα.
Το Transit Elevated Bus (ΤΕΒ), ένα υπερυψωμένο λεωφορείο που αφήνει τα άλλα οχήματα να περνούν ελεύθερα από κάτω, βγήκε αυτήν την εβδομάδα για δοκιμές στην επαρχία Χεμπέι της Κίνας.
Το φουτουριστικό, ηλεκτροκίνητο όχημα των 21 μέτρων μπορεί να μεταφέρει τον εντυπωσιακό αριθμό των 300 επιβατών.
Μπορεί να θεωρηθεί διασταύρωση ανάμεσα σε λεωφορείο και τρένο, αφού για την κίνησή του απαιτούνται ράγες εκατέρωθεν του οδοστρώματος -στο Χεμπέι, τα πρώτα δρομολόγια πραγματοποιούνται κατά μήκος μιας δοκιμαστικής γραμμής μήκους 300 μέτρων.
«Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι εξοικονομεί χώρο στο δρόμο [...] Έχει τις ίδιες λειτουργίες με το μετρό, όμως το κόστος κατασκευής είναι πέντε φορές μικρότερο» δήλωσαν μηχανικοί του TEB στο κρατικό πρακτορείο Xinhua.
Μένει να δούμε πόσο ευρέως θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον ο νέος τρόπος μετακίνησης.
Το Transit Elevated Bus (ΤΕΒ), ένα υπερυψωμένο λεωφορείο που αφήνει τα άλλα οχήματα να περνούν ελεύθερα από κάτω, βγήκε αυτήν την εβδομάδα για δοκιμές στην επαρχία Χεμπέι της Κίνας.
Το φουτουριστικό, ηλεκτροκίνητο όχημα των 21 μέτρων μπορεί να μεταφέρει τον εντυπωσιακό αριθμό των 300 επιβατών.
Μπορεί να θεωρηθεί διασταύρωση ανάμεσα σε λεωφορείο και τρένο, αφού για την κίνησή του απαιτούνται ράγες εκατέρωθεν του οδοστρώματος -στο Χεμπέι, τα πρώτα δρομολόγια πραγματοποιούνται κατά μήκος μιας δοκιμαστικής γραμμής μήκους 300 μέτρων.
«Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι εξοικονομεί χώρο στο δρόμο [...] Έχει τις ίδιες λειτουργίες με το μετρό, όμως το κόστος κατασκευής είναι πέντε φορές μικρότερο» δήλωσαν μηχανικοί του TEB στο κρατικό πρακτορείο Xinhua.
Μένει να δούμε πόσο ευρέως θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον ο νέος τρόπος μετακίνησης.
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου