O οδηγός είχε επτά δευτερόλεπτα στη
διάθεσή του για να δει το προπορευόμενο φορτηγό και να αντιδράσει. Εντούτοις, η
έρευνα έδειξε ότι ο 40χρονος Τζόσουα Μπράουν δεν έπιασε το τιμόνι, δεν πάτησε
τα φρένα και άφησε το Tesla Model S να χειριστεί την κατάσταση, δήλωσε
εκπρόσωπος της υπηρεσίας Οδικής Ασφάλειας στις ΗΠΑ (NHTSA), Μπράιαν Τόμας.
- Ξέρατε ότι... Σύμφωνα με τις δηλώσεις αξιωματούχων και Tesla, το δυστύχημα αποδίδεται στην αποτυχία των καμερών του αυτοκινήτου να διακρίνουν τη λευκή πλευρά του φορτηγού-ρυμουλκού που έστριβε μπροστά του από τον φωτεινό ουρανό, με αποτέλεσμα να μην ενεργοποιηθούν αυτόματα τα φρένα του αυτοκινήτου.
Η Tesla δεν παραπλάνησε τους
οδηγούς, αφού περιέγραφε το Autopilot ως σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης, παρά
την ύπαρξη του οποίου επεσήμαινε στους οδηγούς ότι δεν πρέπει να παίρνουν τα
χέρια τους από το τιμόνι.
Με αυτή την ανακοίνωση, η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ δεν απαιτεί την ανάκληση των επίμαχων Tesla, μετά το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο σε «αυτόνομο» αυτοκίνητο.
Με αυτή την ανακοίνωση, η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ δεν απαιτεί την ανάκληση των επίμαχων Tesla, μετά το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο σε «αυτόνομο» αυτοκίνητο.
- Διαβάστε στο tech.in.gr για το πρώτο θύμα δυστυχήματος με ενεργό το Autopilot του Tesla Model S, έναν ενθουσιώδη οδηγό που εμπιστεύτηκε το σύστημα οδήγησης της Tesla.
Η έρευνα της αρμόδιας υπηρεσίας
έδειξε ότι δεν υπήρχαν κατασκευαστικά λάθη στην κατασκευή του Autopilot, και ως
εκ τούτου δεν θα χρειαστεί να ανακληθούν τα Tesla Model S. Από την άλλη,
επεσήμανε ότι στο εξής εάν εντοπίζονται προβλήματα σε ημι-αυτόνομα οχήματα αυτά
θα πρέπει να ανακαλούνται, ακόμα κι αν είναι εφικτή η ενημέρωση του λογισμικού
τους μέσω δικτύου.
- Η Tesla διορθώνει το Autopilot, δεν υπόσχεται όμως «απόλυτη ασφάλεια»
- [Βίντεο]: Με κομμένη την ανάσα, οδηγοί αφήνουν το τιμόνι στο Autopilot
Πάντως, η υπηρεσία αναγνώρισε ότι οι
οδηγοί συχνά δεν διαβάζουν το εγχειρίδιο χρήσης, ότι δεν είναι αρκετό να
συμπεριλαμβάνονται εκεί οι απαραίτητες προειδοποιήσεις. Επισημαίνεται τέλος πως
υπάρχει έντονη ανησυχία στην αυτοκινητοβιομηχανία για τις μεθόδους που
χρησιμοποιούνται για την προβολή και την προώθηση τέτοιων λειτουργιών
υποβοηθούμενης οδήγησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου