O Έλον Μασκ
επιδεικνύει το πρώτο ασανσέρ που θα μεταφέρει αυτοκίνητα και εμπορεύματα στις
υπόγειες υπερταχείες σήραγγες του φουτουριστικού συστήματος Hyperloop. Στο
λογαριασμό του στο Instagram, δημοσιεύει βίντεο στο οποίο λειτουργεί ο πρώτος
σταθμός εισόδου αυτοκινήτων που δεν θέλουν να μείνουν στην ουρά εν μέσω
κυκλοφοριακής συμφόρησης στο Hyperloop.
H ιδέα που υλοποιεί η εταιρεία του με την χαρακτηριστική επωνυμία The Boring Company, είναι ότι θα υπάρχουν αρκετά τέτοια ασανσέρ στην επιφάνεια στο κέντρο των πόλεων, τις οποίες θα διασχίζει υπόγεια το Hyperloop.
Αυτοκίνητα και εμπορεύματα θα κατεβαίνουν με τα ασανσέρ αυτά από διάφορα σημεία των αυτοκινητοδρόμων της πόλης, υπόγεια και θα φορτώνονται σε αυτόματα συγχρονισμένα έλκηθρα που θα αξιοποιούν την ηλεκτρομαγνητική πρόωση για να μεταφέρουν το φορτίο τους προς διαφορετικές κατευθύνσεις.
Πρόσφατα, ο Έλον Μασκ υποστήριξε ότι έλαβε, τουλάχιστον προφορικά, έγκριση να προχωρήσει στην ανάπτυξη του Hyperloop για να ενώσει τη Νέα Υόρκη με την Ουάσιγκτον. Η απόσταση που τις χωρίζει είναι 355 χιλιόμετρα και με τα πιο γρήγορα τρένα Amtrak απαιτούνται περίπου 3 ώρες από τη μια στην άλλη, την ώρα που ο Μασκ διατείνεται ότι το Hyperloop θα την καλύπτει σε 29 μόλις λεπτά. Επισήμως, τέτοια δέσμευση δεν υπάρχει, επιβεβαιώνουν οι δημοτικές αρχές, εντούτοις ο Μασκ επιμένει και μάλιστα καλεί τους πολίτες να απευθυνθούν στους αξιωματούχους που εξέλεξαν για να τους πείσουν να το κάνουν.
H ιδέα που υλοποιεί η εταιρεία του με την χαρακτηριστική επωνυμία The Boring Company, είναι ότι θα υπάρχουν αρκετά τέτοια ασανσέρ στην επιφάνεια στο κέντρο των πόλεων, τις οποίες θα διασχίζει υπόγεια το Hyperloop.
Αυτοκίνητα και εμπορεύματα θα κατεβαίνουν με τα ασανσέρ αυτά από διάφορα σημεία των αυτοκινητοδρόμων της πόλης, υπόγεια και θα φορτώνονται σε αυτόματα συγχρονισμένα έλκηθρα που θα αξιοποιούν την ηλεκτρομαγνητική πρόωση για να μεταφέρουν το φορτίο τους προς διαφορετικές κατευθύνσεις.
Πρόσφατα, ο Έλον Μασκ υποστήριξε ότι έλαβε, τουλάχιστον προφορικά, έγκριση να προχωρήσει στην ανάπτυξη του Hyperloop για να ενώσει τη Νέα Υόρκη με την Ουάσιγκτον. Η απόσταση που τις χωρίζει είναι 355 χιλιόμετρα και με τα πιο γρήγορα τρένα Amtrak απαιτούνται περίπου 3 ώρες από τη μια στην άλλη, την ώρα που ο Μασκ διατείνεται ότι το Hyperloop θα την καλύπτει σε 29 μόλις λεπτά. Επισήμως, τέτοια δέσμευση δεν υπάρχει, επιβεβαιώνουν οι δημοτικές αρχές, εντούτοις ο Μασκ επιμένει και μάλιστα καλεί τους πολίτες να απευθυνθούν στους αξιωματούχους που εξέλεξαν για να τους πείσουν να το κάνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου