Έρχεται το metaverse made in China. Ο εικονικός αυτός κόσμος, για τον οποίον πλέον όλοι μιλούν θα έχει κινεζικά χαρακτηριστικά. Οι τεχνολογικοί γίγαντες στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, αρχίζουν να επενδύουν στο metaverse.
Η λογοκρισία θα είναι πιθανώς διάχυτη και οι κανονιστικές ρυθμίσεις θα είναι αυστηρές καθώς το Πεκίνο συνεχίζει να παρακολουθεί στενά τις πρακτικές των εγχώριων εταιρειών τεχνολογίας του.
Οι κινεζικές εταιρείες ακολουθούν μια πιο προσεκτική προσέγγιση. Τι κάνουν λοιπόν και πώς θα λειτουργήσει η ρύθμιση;
Ποιες είναι οι εφαρμογές;
Όπως αναφέρει σε έκθεσή της Morgan Stanley, στην Κίνα η συνολική αγορά για το metaverse θα μπορούσε να φτάσει τα 52 τρισεκατομμύρια γιουάν, ή περίπου 8 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Εταιρείες όπως η Tencent , η NetEase , ο ιδιοκτήτης του TikTok, ByteDance και η Alibaba θα μπορούσαν να είναι οι πρωτοπόροι σε αυτόν τον τομέα μεταξύ των εταιρειών διαδικτύου της Κίνας.
Και όπως υπογραμμίσει το CNBC στο σχετικό του άρθρο, το Metaverse είναι το μέλλον του κοινωνικού δικτύου. Όλοι οι τεχνολογικοί γίγαντες της Κίνας πρέπει να το αγκαλιάσουν για να βρουν νέους τρόπους να προσελκύσουν τη νεότερη γενιά χρηστών του Διαδικτύου…
«Το Metaverse είναι το μέλλον του κοινωνικού δικτύου. Όλοι οι τεχνολογικοί γίγαντες της Κίνας πρέπει να το αγκαλιάσουν για να βρουν νέους τρόπους για να προσελκύσουν τη νεότερη γενιά χρηστών του Διαδικτύου, κάτι που είναι κρίσιμο τη στιγμή που τα επιχειρηματικά μοντέλα τους σε smartphone και κινητά έχουν ωριμάσει», είπε στο CNBC, ο Γουίνστον Μα, διευθύνων σύμβουλος της CloudTree Ventures.
Οι τεχνολογικοί γίγαντες της Κίνας στο μετασύμπαν
Τον περασμένο Νοέμβριο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tencent , Πόνι Μα, είπε ότι το metaverse θα είναι μια ευκαιρία να προσθέσει ανάπτυξη σε υπάρχοντες κλάδους όπως τα τυχερά παιχνίδια.
Η Tencent είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στον κόσμο με ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών για υπολογιστές και κινητά. Η Tencent κατέχει επίσης το WeChat , μια υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες που έχει πτυχές μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο Μα είπε ότι η εταιρεία διαθέτει «πολλά δομικά στοιχεία τεχνολογίας και τεχνογνωσίας» για να εξερευνήσει και να αναπτύξει το μετασύμπαν.
Εν τω μεταξύ, η ByteDance έχει κάνει μια επιθετική επέκταση στο gaming τον τελευταίο χρόνο . Τον Αύγουστο, η εταιρεία απέκτησε τον κατασκευαστή ακουστικών εικονικής πραγματικότητας Pico . Η ByteDance κατέχει επίσης το TikTok και την κινεζική αντίστοιχη εταιρεία Douyin. Η εταιρεία με έδρα το Πεκίνο έχει θέσει τα θεμέλια στην εικονική πραγματικότητα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα παιχνίδια.
Η Alibaba φέτος είπε ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας για εικονικές συναντήσεις. Η επαυξημένη πραγματικότητα αναφέρεται σε εικονικές εικόνες που προσομοιάζουν στον πραγματικό κόσμο. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου λάνσαρε έναν «εικονικό παράγοντα επιρροής» με το όνομα Dong Dong για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Πεκίνο. Το ψηφιακό avatar μπορεί να βρεθεί στην εφαρμογή αγορών Taobao της Alibaba και παρέχει πληροφορίες για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και επίσης προωθεί αντικείμενα που σχετίζονται με τους Αγώνες.
Η NetEase , ένας άλλος από τους γίγαντες τυχερών παιχνιδιών της Κίνας, έχει δημιουργήσει μια βάση στη νότια επαρχία του Χαϊνάν, η οποία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη εφαρμογών metaverse, ανέφεραν τοπικά μέσα ενημέρωσης πέρυσι .
Ο γίγαντας αναζήτησης Baidu κυκλοφόρησε πέρυσι μια εφαρμογή metaverse που ονομάζεται XiRang , ένα είδος εικονικού κόσμου που μπορεί να φιλοξενήσει έως και 100.000 άτομα ταυτόχρονα.
Πηγή: ΟΤ.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου