Μία φόρτιση ήταν αρκετή για να διανύσει το πρωτότυπο του Vision EQXX απόσταση άνω των 1.000 χιλιομέτρων, ταξιδεύοντας από το Σιντέλφιγκεν της Γερμανίας μέχρι την Κυανή Ακτή στη Γαλλία.
Με αφορμή την επιτυχή ολοκλήρωση της δοκιμαστικής διαδρομής, ο τεχνολογικός διευθυντής της Mercedes-Benz δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι η εταιρεία σκοπεύει να αναπτύξει ηλεκτρικά οχήματα που καταναλώνουν μόλις 10 κιλοβατώρες ανά 100 χιλιόμετρα, περίπου 30% λιγότερο σε σχέση με τον μέσο όρο της σημερινής αγοράς.
«Πρώτα βελτιστοποιούμε την απόδοση και μετά εξετάζουμε πόσες μπαταρίες μπορούμε να βάλουμε στο αυτοκίνητο» δήλωσε ο Μάρκους Σέφερ στην εκδήλωση που παρακολούθησε το Reuters. Οι καταναλωτές πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν τη χωρητικότητα της μπαταρίας ανάλογα με τις ανάγκες τους, είπε.
H Mercedes-Benz είχε παρουσιάσει τον Ιανουάριο το EQXX, το πρώτο όχημα της εταιρείας που προσφέρει αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων με μια φόρτιση, παρόλο που η μπαταρίες του έχουν τον μισό όγκο σε σχέση με το μοντέλο-ναυαρχίδα EQS.
Στο ταξίδι των 11,5 ωρών από τη Γερμανία στη Γαλλία, το EQXX κατανάλωσε 8,7 kWh ανά 100 χλμ, περίπου δύο φορές λιγότερο από τα μοντέλα της Mercedes που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, ή το μοντέλο της Tesla με τη μεγαλύτερη εμβέλεια, το Model S 60.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο Carnow, το EQS της Mercedes έχει σήμερα τη μεγαλύτερη αυτονομία στην αγορά, στα 768 χιλιόμετρα, με το Model S Long Range της Tesla να ακολουθεί με 652 χιλιόμετρα.
Η αυτονομία θα συνεχίσει να αυξάνεται μέχρι να δημιουργηθούν επαρκείς υποδομές φόρτισης, οπότε θα αρχίσει να μειώνεται για να περιοριστεί το βάρος των αυτοκινήτων, επισήμανε ο Σέφερ.
Η Mercedes είχε προηγουμένως ανακοινώσει ότι ορισμένα συστήματα του Vision EQXX θα αξιοποιηθούν σε μοντέλα παραγωγής σε 2-3 χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου